مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: بر اساس بازدید های انجام شده توسط کارشناسان تمام جایگاه های سوخت استان استاندارد است. به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: امسال حدود هشت هزار بازدید توسط کارشناسان از جایگاه های سوخت سطح استان […]

  
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: بر اساس بازدید های انجام شده توسط کارشناسان تمام جایگاه های سوخت استان استاندارد است.

به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: امسال حدود هشت هزار بازدید توسط کارشناسان از جایگاه های سوخت سطح استان انجام شده که تمامی جایگاه ها استاندارد هستند.
او با اشاره به اینکه بازدید از جایگاه ها به صورت مرتب و ماهانه انجام می شود افزود: بازدید و کالیبراسیون و صدور گواهینامه ۳۳۰ دستگاه نفکش نیز در این مدت انجام شده است.
یاسمی سوخت رسانی مطلوب از نظر کمی و کیفی را از اولویت های منطقه کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در بازه زمانی یادشده بیش از یک هزار بار بر نحوه توزیع سوخت خانوار های نفت سفید سوز نیز نظارت شده است.
او تصریح کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و ارایه خدمات بهتر به مردم، هر سه ماه یکبار فرآیند سوختگیری از زمان تخلیه فرآورده های نفتی در جایگاه تا زمان تحویل به خودرو از نظر کمی و کیفی مورد بازدید و پایش قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه نقص یا مشکل به مسئول جایگاه اعلام و تا رفع نقص، مورد پیگیری قرار می گیرد.
یاسمی گفت: ۱۵۷ باب جایگاه سوخت فعال در استان وجود دارد که از این تعداد ۷۶ باب جایگاه سوخت سی ان جی است.