آیین بازگشایی کلاسهای عملی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با حضور رئیس واحد استانی برگزار شد

به گزارش نسیم کرمانشاه، آیین بازگشایی کلاسهای عملی دانشجویان این دانشگاه با حضور دکتر شرفی رئیس واحد استانی کرمانشاه، دکتر غفاری معاون فرهنگی واحد استانی، دکتر شفیعی معاون علمی واحد استانی، دکتر مجردی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه و جمعی از همراهان و معاونین مرکز آموزش برگزار شد.
دکتر شرفی طی بازدیدی از کلاسهای عملی دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به دانشجویان جدیدالورود، ابراز داشت: دانشگاه و دانشجویان موتور محرکه جامعه هستند که پویایی، شادابی، رشد و بالندگی علمی را به جامعه تزریق می کنند. جامعه با دانشگاه و دانشجویان زنده و شاداب خواهد ماند.
رئیس واحد استانی کرمانشاه در ادامه افزود: برگزاری کلاسهای عملی با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مداوم کلاسها، جان تازه ای به دانشجویان و دانشگاه ها خواهد بخشید تا با عنایت خداوند متعال و پشت سر گذاشتن بیماری کرونا، جامعه دانشگاهی بتواند به روزهای اوج خود با قدرت بیشتر بازگردد.
دکتر شرفی در ادامه بازدید از کلاسهای عملی ضمن ابراز امیدواری از  فراگیرترشدن واکسیناسیون افزود: تلاشهای زیادی برای برگزاری کلاسهای عملی از شنبه ۱۵ آبان ماه صورت گرفته چرا که مهارت میباست به صورت حضوری و در محیط واقعی کار، آزمایشگاه ها و کارگاه های مرتبط با دروس فرا گرفته شود.
وی در پایان این بازدید ضمن گپ و گفت صمیمانه ای با دانشجویان و تشویق ایشان به پشتکار و تلاش بیشتر در راه علم اندوزی به برخی نظرات، پیشنهادات و انتقادات پاسخ داده و همدلی  و حمایت خود را از دانشجویان و مراکز آموزشی علمی کاربردی اعلام نمود.