آغاز ثبت نام متقاضیان روستایی در سامانه طرح های حمایتی مسکن از ۱۰ اردیبهشت/ متقاضیان شهری تا ۹ اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام دارند

  پرینت
شناسه خبر : 20173 | تاریخ انتشار : 06 اردیبهشت 1401 - 12:31 |
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام متقاضیان روستایی طرح های حمایتی مسکن از ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: متقاضیان روستایی از تاریخ مذکور به بعد می توانند در بازده زمانی تعیین شده به سامانه https://saman.mrud.ir/ مراجعه و ضمن وارد کردن کلیه اطلاعات درخواستی به بارگذاری کامل مدارک مربوطه اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از روابط عمومی، پیمان ترکمانه با بیان اینکه متقاضیان فاقد مسکن تحت حمایت این نهاد می توانند با مراجعه به سامانه https://saman.mrud.ir/ در طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کنند، گفت: در مراحل گذشته به دلیل محدودیت های سامانه و عدم امکان ثبت نام همزمان؛ صرفا ثبت نام از متقاضیان شهری صورت گرفته و متقاضیان روستایی تاکنون ثبت نام نشده اند.
ترکمانه ادامه داد: سامانه طرح های حمایتی مسکن از ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای ثبت نام از متقاضیان روستایی در دسترس خواهد بود.
وی بیان کرد: خانوارهای روستایی تحت حمایت کمیته امداد فاقد مسکن نیز می توانند از تاریخ مذکور به بعد و در بازده زمانی تعیین شده به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن مراجعه و ضمن وارد کردن کلیه اطلاعات درخواستی به بارگذاری کامل مدارک مربوطه اقدام کنند.
پیمان ترکمانه به پایان مهلت ثبت نام متقاضیان شهری نیز اشاره کرد و افزود: متقاضیان شهری به دلیل آغاز ثبت نام متقاضیان روستایی صرفا تا پایان وقت اداری ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ مهلت مراجعه و ثبت نام در سامانه ملی مسکن را خواهند داشت.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: کد ملی، شماره همراه و شهر محل تقاضای متقاضیان ثبت نام در سامانه طرح های حمایتی مسکن بنا به تاکیدات دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی پس از انتخاب قابل تغییر نخواهد بود.

اخبار مشابه
۱۰ تیم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فعالند
آینده نگری شورا و شهرداری پاوه ” هانه برالو ” را به آبیدر و طاقبستان‌ منطقه تبدیل می کند
مدیریت مصرف برق در شهرک های صنعتی برای عبور از تابستان گرم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.