اولین جلسه کارگروه اطلاع رسانی صدای پای آب با حضور مدیران روابط عمومی تعدادی از دستگاه ها در سالن جلسات شرکت آبفا استان کرمانشاه برگزار گردید

 

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ اولین جلسه کارگروه اطلاع رسانی صدای پای آب در راستای انسجام بخشی در بین دفاتر روابط عمومی های دستگاه های مرتبط با موضوع آب و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در بین عموم مردم شریف استان کرمانشاه در خصوص فرهنگ سازی و ارزش گذاری به آب ، با حضور تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاه ها صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۲ در سالن جلسات شرکت آبفا استان کرمانشاه برگزار گردید.

بر اساس همین گزارش، دفاتر روابط عمومی این دستگاه ها برای اولین بار بصورت منسجم در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عموم مردم شریف استان بصورت تخصصی در زمینه فرهنگ سازی نحوه صحیح مدیریت بهینه مصرف آب دور هم جمع شدند که در قالب یک کارگروه، گام مثبتی را برای تبلیغ فرهنگ ارزش گذاری به این مایه حیات بردارند.

در ابتدای این جلسه اعضاء این کارگروه به اظهار نظر پرداخته و دیدگاه های خود و دستگاه مربوطه را در رابطه با کارگروه صدای پای آب ارائه نمودند.

خسروی مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه نیز در پایان این جلسه اظهار داشت: باید مشارکت گسترده و دغدغه فردی و جمعی شهروندان را برای مصرف بهینه آب بصورت منسجم و یکپارچه و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی گسترش دهیم.

وی افزود: برای تغییر رفتار شهروندان باید آگاهی بخشی و دانش را در جامعه نهادینه کنیم و نگرش ها را تغییر دهیم و پس از آن به دنبال تقویت رفتار شهروندان مسئولیت پذیر در جامعه باشیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه بیان داشت: در حال حاضر با خطر کم آبی مواجه می باشیم و این خطر بلند مدت بوده به طوریکه نیازمند آموزش به همه بخصوص فرزندان خود می باشیم.

خسروی در پایان اظهار داشت: بایستی از ظرفیت اصناف و بازاریان استفاده کنیم و پیام پویش صدای پای آب و من مراقب آب هستم را گسترش دهیم به طوریکه امروزه علاوه بر شبکه های مجازی تبلیغات محیطی نیز باید انجام گیرد.

این کارگروه متشکل از دفاتر روابط عمومی، استانداری کرمانشاه، شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، سازمان جهاد کشاورزی استان، اداره کل منابع طبیعی استان، اداره کل امور عشایر، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و شهرداری کرمانشاه می باشد.